studio PRowokacja dla magazynu „Na Przystanku”

150x110

Agencja studio PRowokacja zajmie się obsługą działań public relations dla nowego magazynu internetowego „Na Przystanku”. E-pismo traktuje o kwestiach dotyczących transportu publicznego i skierowane jest do miłośników komunikacji miejskiej i podmiejskiej.

Do zadań agencji należy przygotowanie kompleksowej strategii działań komunikacyjnych oraz jej egzekucja. Za projekt z ramienia agencji odpowiadają Agnieszka Burzyńska (managing director) oraz Jacek Prośniak (junior account executive).

Wydawcą „Na Przystanku” jest Agencja AgatArt. Pismo jest miesięcznikiem, a jego zerowy numer już teraz jest dostępny - w formacie PDF - na stronie internetowej www.naprzystanku.pl.

Agencja Public Relations studio PRowokacja (www.studioprowokacja.pl) specjalizuje się w działaniach public relations m.in. dla firm z branży nowe technologie oraz Beauty. Studio PRowokacja wsparła non-profit pierwszą edycję konferencji TEDxLodz oraz projekt „Profesjonalne przedsiębiorstwa społeczne”. Agencja działa od 2004 roku.

Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
biuro@studioprowokacja.pl
tel. 42 209 17 45
http://www.studioprowokacja.pl/